|
|
| `:) |
分類: 未分類 |
好五開心..
系甘喊...
訓就訓得戈2粒幾中...
訓五到`` 起身對眼好痛(!)
唉`` 是否我又做錯了,,,(?)
令你又要這樣的對我,,,(?)
還是我不夠好```(?)
灰哂灰哂``v3v
其實我五想喊``我中意笑..
可你是否會覺得我太兒嬉(?)
也許我想太多(?)
力勸我要振作起來卻做不到(!)
所謂的諾言``根本就是胡鬧(!)
胡鬧(!)胡鬧(!)胡鬧(!)胡鬧(!)胡鬧(!)胡鬧(!)
金日都好凍啊``
大家記住著多件衫;D;D
都五知打咩喇v3v`
系甘先喇``
Babiiii``
comment plz`;>
|
| 發表時間:2010-02-18 11:34 AM [ 訪客留言(35) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 144 | »
|