|
|
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
| 2010-02-10 |
分類: 未分類 |
今朝5點起左身沖涼-_-
跟住7點半岩岩好返到學校^_^
系時候講早晨-,-
系學校成日無訓過-,- 攰死
又頭痛喇/_______\"
放學去左o咀hea`
hea到7點-3- 攰死我喇><"
眼訓死人v3v`
留comment plz/3\"
|
| 發表時間:2010-02-10 08:31 PM [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 144 | »
|