|
|
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| a___a |
分類: 未分類 |
今朝又遲左d起身.
好野*v* 落雨吾駛早會.
今日上堂無乜特別.
家政堂整糯米滋-v-
科學同數學堂訓左`
數學堂完左之後俾missfung鬧-,-
我當耳邊風`
因為我知道我吾可以系甘多人面前樣衰-_-
放學留堂- 留到5點幾.
之後陪鴨鴨去o咀a_a
hea到6點幾 送去佢搭車;D
之後我去搭mtr諗住返屋企
不過諗諗下返到屋企無野做
所以去左搵某霆-,-
之後8點幾先返屋企;>
唉`其實我今日都好攰-,-
不過我最尾2堂都系撐吾住`/3\
留comment啊;D
|
| 發表時間:2010-02-04 09:41 PM [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 144 | »
|