|
|
2010 年 2 月 5 日 星期五  |
| 2010-02-05 |
分類: 未分類 |
今朝遲左起身=,=鬧鐘無響!?
之後整完d野即刻飛出門口.沖返返學-___-
原來你今朝無返學;吾怪得知無回我sms -3-
今日上堂都好無聊下. 無乜野講
放學去o咀.. 5點幾去寶康坐
之後鴨仔一聽到吾記得左邊戈打泥之後就去左搵佢地
我就同y0姐hea. 同佢hea左勁耐-,-
之後去寶康玩左勁耐
見到某霆a_a`
9點幾先返屋企 omg`
聽日家長日`點算好呢;!
原來你吾開心;我都會吾開心咖;>
留comment;o)
|
| 發表時間:2010-02-06 12:02 AM [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 144 | »
|