|
|
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
| 2010-01-29 |
分類: 未分類 |
haha.
今朝搭地鐵返學.
竟然撼到戈頭囉-,- 勁尷尬囉d人望鬼住哂.
早會戈陣鴨鴨遲到囉-3333-
跟住上音樂堂戈陣.
系甘sms -v-
之後上i.h勁眼訓仲要有少少頭痛-,- 點知撐吾住
真系訓左囉 misslau叫左我1次起身咋*v*
之後上科學. 都系訓左陣.
之後醒左又sms :D:D
lunch無乜野做. 陪鴨鴨去叮飯ava;!
數學堂狂偷食 英文堂狂吹水~___~
放學戈陣學會活動.
張家輝開本生燈燒膠囉-,- o左.
放學見到meimei..
佢戴左c0n ` 戈樣吾同哂 令左*v*
之後同鴨鴨hea到6點幾就返屋企-
1路返屋企1路傾電話`-,-
結果返到屋企俾人鬧我吾聽電話囉orz
聽日要去考察=3= 希望我起到身喇=____=`;!
*不過不要阻我緊張你
如何令你愉快讓我辦妥為你準備
喜愛沉默冷靜的你還是自信的你
仍願意為你造一些驚喜
總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大片草地
等你無用退避不過途人目光不理
期待貼著你的手臂 無須做戲*
|
| 發表時間:2010-01-29 08:15 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 144 | »
|