|
|
2010 年 1 月 22 日 星期五  |
| 2010-01-22 |
分類: 未分類 |
尋日11點等某條友沖涼等到我訓著左orz
之後訓到我晏就2點先肯起身-_-`
起身整完d野之後;
出左去搵鴨仔xd
2條友+埋馬馬系到玩公園-口- 傻既.
之後陪左鴨仔去聊某位人兄講野-_-笑死我;p
無耐就要走喇;
因為我今日要早走-口-`
之後打俾某霆... 真系乞人憎..
(以下刪xxxx字!)
|
| 發表時間:2010-01-22 11:31 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 144 | »
|