|
|
2010 年 1 月 19 日 星期二  |
| 2010-01-19 |
分類: 未分類 |
今朝返學見到吾知邊個-_- (我吾知佢叫咩名喇下
跟住orzz
i.h 我竟然有7字頭 真系好驚喜-_-
中文上左去大班t_t 好撚掛住meiling.
張sir kai既-_- 無啦啦話咩契弟-_- omg
放學吾駛留堂開心死=]
放學同鴨鴨去搵佢呀哥 原來我都識佢呀哥-_-
只不過我吾知佢系鴨鴨個呀哥orz
___________________________________________
唉` 今日見到你 不過我冇嗌你 都系都算喇..
lunch個陣打俾你都冇聽到.
而家到我吾知自己想點.......t_t
|
| 發表時間:2010-01-19 07:16 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 144 | »
|