|
|
| 2010-01-07 |
分類: 未分類 |
琴日考英文11點放學a__a 正
之後陪鴨仔去hea-
去左寶康..新都..apm 好多地方^_^
出apm個陣 去個個公園..
見到有2個人系度扑野-_-
鴨仔睇得幾開心-v-
5點先返屋企.... 就訓... 訓到8點起身食飯...
9點半再訓.. 訓到2點半起身沖涼..
3點沖涼搵恆仔傾電話 傾到3點半
佢繼續訓 我就4點先再訓過-v-`
__________________________________________
今日考中文12點放-333333-
放左之後又同鴨仔..魚同埋佢一個fd去寶康hea..
之後去買野食.... 發覺我自己好鬼低能xdd
唉... 魚同佢條仔好似嘈交-3333-
呀魚好似好吾開心咁- 3- 點算好呢.?.
|
| 發表時間:2010-01-07 11:48 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 144 | »
|