|
|
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| 2009-12-22 |
分類: 未分類 |
好耐無打qz 交代返呢幾日既事-v-
19/12 - 去左印洲塘玩`
5點幾6點起身 7點已經返到學校-.-
學校冇人.... 等佢開門-.-
記得呢日玩到好攰xd
夜晚10點半就訓左 到第2日4點xdd
20/12 - 好似冇咩野做-.-`
21/12 - 歌唱比賽-0-`
唱個陣一路歌一路忍笑xd`
聽到芷琦同采如唱得超大聲 好搞笑xd`
放左之後去左MK hea~_~
hea到4點就走人嚕-3-`
22/12 - 今日哩`xd
12點幾起身去bbq`
幾好玩-3-`
但呀妹吾舒服~3~
系甘嘔zzz`
之後夜晚去左呀婆度食飯0v0`
|
| 發表時間:2009-12-22 07:15 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 144 | »
|