|
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 2009-12-11 |
分類: 未分類 |
今日冇人叫我起身-333-
搞到7點幾先起身-____-
不過好快搞完d野就沖左出門口-__-
但係之後先諗返起...
咁早出門口都冇用=__=;
今日返學冇乜點訓....
除左數學堂...
芷琦叫我陪佢訓陣...先訓左陣-33333-
科學堂好正xd
我係咁搗亂=V=` (笑
跟住lunch.... meiling姐請我食飯盒 仲問我要吾要多個-_- 驚我吾夠食咁(?)
放學個陣學會活動*0*`
上左實驗室-
同兆倫,陳子健 仲有2位先生一組=V=`
係咁係度玩水*V* (笑
搞到周圍都濕哂xd
跟住5點放~
同兆倫傾左陣就走人~
出到學校門口見到恆仔a____a
又忍吾住打佢xd
之後前面見到芷琦又去左搭嗲-_-
傾左陣我又返屋企...
行到去東港城個陣就行左陣街
睇緊眼鏡個陣 想睇價錢但又睇吾到...
跟住睇睇下個陣個頭撼左埋去塊玻璃到-_-
入面個個人望住我-_-
跟住我勁吾好意思咁閃人-_-
之後又去左買野食
買完走人~
行返去屋企個陣見到小夫-_-
搶我野食-3-
傾左幾句
又各自返屋企-_-
|
| 發表時間:2009-12-11 06:53 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 144 | »
|