|
|
2009 年 12 月 5 日 星期六  |
| 2009-12-05 |
分類: 未分類 |
今日12點幾先起到身-_-
跟住諗住出去九龍灣搵芷琦-_-
之後個d吾講-3- 激到我..
企左半粒中..佢又吾聽我電話喎
曬到我頭暈-,-
所以出左尖沙咀搵老媽...
夜晚又去睇煙花...
跟住又繼續行....
行到10點幾閃水-
|
| 發表時間:2009-12-06 11:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 144 | »
|