|
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
今朝同平時一樣既時間出門口-
但係又俾平時早返到學校-_-
點解咁神奇!
嗚/口\ 點解個早會咁撚耐架 企到我-_-
不過有歌聽a__a"
"Greatest Love Of All" 吾錯架"
我由細細個個陣聽到而家既-___-"
早會完左之後就2堂中文>3<" 我愛呀
唉唉唉/_\" meiling姐話如果下學期調返上去大班既人,,,
就個d人每人一個優點v3v`
但系我吾想調... 我中意細班-3-
因為meiling姐講故仔好正~3~
輕易咁樣 2堂中文又過左--
之後就2堂V.A- - 悶到嘔電 我最少訓左半粒中otz`
之後仲要睇片!仲要遲放! 激鬼死我!!!
放左之後 即刻飛返班房拎錢 同鴨仔落去買野飲-_- 超口渴囉
之後2堂英文-_- 陳柏軒笑死哂我地大班d人 佢勁樣衰喎`
又吾知點解 我幾時變得咁積極-_- 舉手答問題囉-___-v (無野呀!?
lunch又冇食野 留系班房hea
梁俊楊俾我玩到癲鬼左a0a`
跟住普通話同埋數學堂又係咁訓-_-
跟住放左學就數學統測-_____-`
原來我好多都識!? (可能又錯鬼哂a___a"
做完份卷仲有好多時間!!!!! 又係我畫畫既時候-_-
畫左6隻我既標誌a0a` 真係hapi`
測完之後同左嘉慧,雪怡兩個去食野,,,
點知係學校門口撞到傅仔a_a
超大聲嗌我全名囉咩事=__=" 好憎~3~
跟住搵佢傾左陣 佢兩個就跟係後面xd
去買野食個到又見到鴨仔-_- 其實日日放學去買野食個陣 都會見到佢-_- (衰豬呀>_<;
之後食完又各自各散lu~
我吾想返屋企 所以係咁係坑口個邊行-___-
|
| 發表時間:2009-11-28 01:47 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 144 | »
|