|
|
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
| 2009-11-23 |
分類: 未分類 |
妖-3- 好鬼煩 (但又吾知煩乜=,=
吾開心呀 (咩事?! 吾話你知~3~
今日發生過d咩事?! (吾系好記得-_-
剩係記得我係學校玩得好癲
跟住又俾人鬧
之後就咩都吾記得
唉 但係我吾想諗係咩事
總之頭痛-3- 返到學校訓左好耐好耐...
剩係記得咁多-3-
........................................................就係咁喇-_-
係咪好無聊呢?!
因為我都吾記得發生過d乜
---------------------------------------------
某某生日大大大快樂-v-
|
| 發表時間:2009-11-23 11:51 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 144 | »
|