|
|
| 傻左咩a.a |
分類: 未分類 |
咦.口. 今日吾系好凍姐xd
著少d衫都無所謂喇a_a
頭2堂中文 爽死Q口Q
雖然吾記得做過d咩 但我記得係好正-3-
個李敬華都onon地-_-
話我成日望住佢就話我中意佢喎-,- 痴痴地線
(其實我望住你 係想睇下你幾時嚇死d老師-_- 成日無啦啦企係d老師後面又吾出聲-,- 佢地一轉頭就見到你 仲吾嚇死?)
跟住2堂視藝..... 又係閒閒企企咁過左2堂zzz
跟住其他個d吾多講---
放左學去左搵婆婆睇醫生...
見到佢個樣 我好吾開心 囧 (?
望到佢個樣好殘-3333-
跟住睇完返屋企個陣......
我覺得我自己好好笑囉-____-
係咁係度搵珍寶珠買....
行左咁多間野.....
最後都係掃左10支士多啤梨牛奶味既珍寶珠-_________________________-""
掃完之後 我個樣勁滿足咁係度偷笑囉-_________-""
諗返起都覺得又好笑又樣衰-_____________________________-""
跟住6點幾都返屋企lu .3.
各位再見:)
我又去做豬喇:)
|
| 發表時間:2009-11-19 06:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 144 | »
|