|
|
| '口' |
分類: 未分類 |
今日遲左出門口...
跟住搭地鐵個陣見到珊珊:)
之後落左車之後仲見到雪b同埋呀嘉添:)
跟住4個傻人狂跑返學xd
返到附近個陣見到吾知邊個叫我
之後我望左一眼之後就繼續跑xd
時間岩岩好冇遲到:) hapi
跟住上堂...
狂訓zzz
放學-__-
放學個陣同芷琦hea到5點
我返屋企再換衫出尖沙咀
再玩到12點幾點就走人
1點幾返到屋企發現屋企煲野煲到漏煤氣- -恐怖
|
| 發表時間:2009-11-21 08:04 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 144 | »
|