puipui627
暱稱: - ♥ 佩佩.
性別: 女
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 2361
今日人氣: 14
累積人氣: 8698
2009 年 11 月 14 日  星期六   寒冷


我又病左..好辛苦.. 傷心 分類: 未分類

今日1點幾先起身...

一起身諗住開電腦個陣...

見到電腦檯到有個m記早餐-口-

一見到個陣 又驚又喜

但係我知..

應該係我老豆朝早放工返泥個陣買俾我食架T^T

個陣好感動..... 因為我以前同我老豆不嬲都係互不理睬既-3-

但係我就1點幾先起身 d早餐都凍哂...

不過食落下去都好好味v3v

跟住食完就打機-3-

一直打打打打打打打打....

打到7點幾....

d叔叔嬸嬸開始上泥我屋企到打邊爐...

因為我有個阿叔生日

泥我屋企慶祝...

打邊爐超熱氣-3-

唉 我個喉嚨冇喇....: (

我食完個陣-3-

佢地蝦我\3/

叫我抱bb ~_~

大佬呀-3- 呢個唔係我強項泥架-3-

跟住一抱就喊Q_Q

都唔識抱-3- 無啦啦丟佢俾我抱-3-

點抱啊-3-跟住我老豆就抱返走佢 (好野v3v`

跟住我又繼續打機

打到11點...

佢地叫切蛋糕...

切囉v3v`

跟住個蛋糕超好食v3v`

聽講係我媽個fd整個喎v3v` 真係正.

跟住食完蛋糕之後-3- 佢地就走嚕~

因為有好多細路係度-_- 唔想佢地咁夜訓

所以就走左v3v`

發表時間:2009-11-15 12:16 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]