|
|
我又病左..好辛苦..  |
分類: 未分類 |
今日1點幾先起身...
一起身諗住開電腦個陣...
見到電腦檯到有個m記早餐-口-
一見到個陣 又驚又喜
但係我知..
應該係我老豆朝早放工返泥個陣買俾我食架T^T
個陣好感動..... 因為我以前同我老豆不嬲都係互不理睬既-3-
但係我就1點幾先起身 d早餐都凍哂...
不過食落下去都好好味v3v
跟住食完就打機-3-
一直打打打打打打打打....
打到7點幾....
d叔叔嬸嬸開始上泥我屋企到打邊爐...
因為我有個阿叔生日
泥我屋企慶祝...
打邊爐超熱氣-3-
唉 我個喉嚨冇喇....: (
我食完個陣-3-
佢地蝦我\3/
叫我抱bb ~_~
大佬呀-3- 呢個唔係我強項泥架-3-
跟住一抱就喊Q_Q
都唔識抱-3- 無啦啦丟佢俾我抱-3-
點抱啊-3-跟住我老豆就抱返走佢 (好野v3v`
跟住我又繼續打機
打到11點...
佢地叫切蛋糕...
切囉v3v`
跟住個蛋糕超好食v3v`
聽講係我媽個fd整個喎v3v` 真係正.
跟住食完蛋糕之後-3- 佢地就走嚕~
因為有好多細路係度-_- 唔想佢地咁夜訓
所以就走左v3v`
|
| 發表時間:2009-11-15 12:16 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 144 | »
|