|
|
2009 年 11 月 26 日 星期四  |
| 2009-11-26 |
分類: 未分類 |
灰呀...
究竟我係度做緊d乜呀....
唉....尋晚又整親隻手 痛到飛起
今日PE堂又要做膝上壓-_- 隻手根本冇力撐-,-
但miss話今次係考試 所以我盡量做t_t
真係差d痛到喊囉吾該-_- 跟住做左13下-_- (笑
打左鐘之後又吾放我地堂
miss yau又無啦啦系度9鬧我地-.-
我聽聽下佢鬧又訓著左-_-
(點解我咁神 miss鬧緊人 我坐系地下都可以托住個頭訓xd
鬧左陣就放左我地lu
上到去又要我留堂-3- 人地都冇欠交功課a_a
跟住呆坐系班房到做中史-_-
做到我死呀-_-
因為之前超多冇做 而家要全部補做返tvt`
4:45成哥泥到~ 我地又系度吹佢水ava`
跟住我做到5點就做完.\ ^ /. 我真系勁xd
之後又系度吹水
仲同yoyo姐聊隔離班個條友 笑撚死
條友又系度扮cool喎 o vo`
走左學校之後
同yoyo姐去買倉鼠xd
買完之後 我系甘搞個兩隻倉鼠-_-
系甘調戲佢地兩弓婆a_a` 笑鬼死我
(睇泥我又玩到癲癲地-_-
跟住又搭地鐵返屋企嚕ava`
|
| 發表時間:2009-11-26 09:58 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 144 | »
|