|
|
2009 年 12 月 6 日 星期日  |
| 2009-12-06 |
分類: 未分類 |
今日1點先起身...
拿拿林整埋d野3點.....
之後出去飲茶...
之後兜左個圈...
就搭車出元朗...
比我想像中快-_-
跟住係咁行街...
行到咁上下...
去左食日本野...
d野食超大件-_-
食到我...(飽死-3-
跟住又行街....
行行下去左影貼紙相....
影完之後去左買野食xd
買完就返屋企嚕o 3o`
|
| 發表時間:2009-12-06 11:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 144 | »
|