|
|
2009 年 12 月 9 日 星期三  |
| 2009-12-09 |
分類: 未分類 |
今日7點起左身xd
勁快搞掂d野就出門口xd
返學校做功課-_-
頭兩堂中文-33333- 好眼訓~_~
meiling姐吾講故仔嘛-33333-
跟住英文堂-.-
listening exam (嘔電... 俾人鬧a____a;
之後兩堂D.T 豬肉乾冇返*v* (好野xd
第一堂畫畫,,,,第二堂訓教-_-
跟住lunch返到班房訓檯底-.-
1:40要練歌都吾肯出泥-.-
結果我有冇俾人鬧到xd? (我自己都吾記得左-_-
跟住最尾個兩堂都好似訓埋-
放學去補默.3. 跟住跑返屋企-.-
之後搞完d野又出去尖沙咀食飯*v*
食左超多野-_-
最尾食蛋糕都食左好多
食完之後同表姐,,表哥玩自拍xd
個個扮弱智 笑鬼死我xd
|
| 發表時間:2009-12-09 11:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 144 | »
|