|
|
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
| 2009-12-26 |
分類: 未分類 |
1點半起左身去食野-_-
又系食勁多野-_-
唉 要俾人拖返屋企-.-
勁吾開心囉:(
我h0ney呀-33333-`
返到屋企都冇人同我玩同我癲既-333333-` (喊:('
|
| 發表時間:2009-12-27 08:16 AM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 144 | »
|