|
|
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
| 2009-12-17 |
分類: 未分類 |
今朝5點20起左身沖涼-_-
跟住搞下搞下就7點出門口-_-
送呀妹返學...
以為芷琦起身個陣會打俾我話一齊去食早餐-_-
點知佢訓到成隻豬咁-_-
7點10先起身-_- OMG
之後兩堂中文堂都系睇片...
悶到訓-_-
之後個d堂都無無聊聊咁過....
家政堂整野食xd 吾錯 對得住我自己=__=
之後又系上堂咁囉-00-`
死人孖潤陳鬧鳩我澤澤囉
你冇野呀
兩個禮拜都冇 點練琴呀
痴鳩線既 你咁叻咪你彈囉 咁撚多嗲-,- 勁撚吾鋸你囉
放學之後又系甘系度練歌
放學個陣拎住勁多書返屋企
係坑口出閘個陣 見到色狼! (我既救星=_=
跟住佢幫我拎書 送埋我返到我屋企樓下既附近-_-
之後返屋企搞搞搞 又要出去食飯-_-
食到11點幾先返泥-.- 攰死
扮病扮到真系病左囉=,=
|
| 發表時間:2009-12-18 01:02 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 144 | »
|