|
|
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 2010-01-04 |
分類: 未分類 |
好多日冇打qz lu! 交代返呢幾日既事先^_^!
2/1去左睇演唱會-3-
吾舒服睇演唱會都冇mood..
3/1平平淡淡冇乜野..
系屋企做功課-___-
-----------------------------------------------------------------------------------
今日訓到吾想起身-_-
搞到我7點半先起身咁制-_-
勁多野搞 搞到之後飛出門口 跑去地鐵站-______-
好彩岩岩趕到返學-_- 校服檢查冇俾人捉到^-^
跟住上上上上上上上上上堂..... lunch上左4樓hea 幾正
放學同筆筆..色狼..彥婷..p00h去m記
系甘系度吹水-
吹到6點走人 之後我同筆筆;色狼同彥婷一齊返屋企..
返到去都差吾多6點半..
之後我8點幾食完飯就返左房訓教-_- 因為真系好攰 今日上堂冇訓到 對眼勁痛-_-
一路訓訓訓訓... 訓到1點幾起身沖涼...
12點呀哥打泥都冇聽到-_-
|
| 發表時間:2010-01-05 02:13 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 144 | »
|