|
|
2009 年 12 月 30 日 星期三  |
| 2009-12-30 |
分類: 未分類 |
雖然2009我好黑仔-_-
不過我都吾系甘想2010年既來臨-_-
唉 點解甘快又一年既-_-?
今日冇乜野好打
不過都想大家留下你地重要既cm`!
多謝哂-_-
預祝各位 新年快樂!!
|
| 發表時間:2009-12-31 03:28 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 144 | »
|