puipui627
暱稱: - ♥ 佩佩.
性別: 女
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 2361
今日人氣: 5
累積人氣: 8755
2009 年 12 月 2 日  星期三   寒冷


2009-12-02 分類: 未分類

今日7點半先起身-,-

但係都冇遲到`

點解我咁神既v_v;?

點解今日個頭咁重既-____-`

今日又系校服檢查-__-`

mis fung問我有冇剪指甲...

我又系話剪左7隻-___-`

佢都奈我吾何v3v`

但係吾知點解呢`

佢今日搞乜鬼`

行路似哥斯拉` {砰砰砰!

講野似噴火龍` {識噴火架v3v`

跟住頭兩堂數學0v0` 又系做數既時候v3v`

我拎轉去後面` 係咁抄澤澤d答案xd {噓! 吾准講出去下xdd

{其實呢-___-` 我都識做架.... 費事諗咁解姐嘛-_-`

跟住小息同陣同鴨鴨落去食野v3v`

又系食到遲哂到先返返上去xd (笑`

好彩冇俾人鬧0v0`

跟住上堂幾刺激xd  我地超衰衰v3v` {吾講咩事-v-

跟住兩堂i.h... 悶`

不過我統測竟然攞74分   超超超hapi >3"  (明顯冇溫書先會咁hapi-____-`

跟住另一份小測都23.5/30  吾錯丫*0*`

不過有一份就差一分先合格xdd 吾緊要`!  {吾系主科嘛-____-

跟住對對下卷我又訓著左=P`

訓到lunch`-V-

又吾記得食野`

吾記得溫默書-____-` shit!

人地練緊歌 我都仲訓緊xd

不過佢地唱得好嘈~.~ 個陣又凍喎

之後mis chanchan叫醒左我tvt`  衰人呀....

lunch都吾俾人訓教~"~  點得架

練完歌之後就上中文堂lu!

好彩Meiling姐俾左15分鐘我地溫-___-`

如果吾系就-___-`

始終都係中文堂最正...tvt`

之後今日正常時間放學 好yeah!

同左鴨鴨,嘉茵去食野` 之後行街xdd

嘉茵早左喇v3v` 真係錯過

我同左鴨鴨去聰嫂食糖水0v0`

我請v3v`  食到我冇錢xd`

之後食完又兜左個圈就返歸訓教嚕`

發表時間:2009-12-03 12:37 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]