|
|
| 2009-12-02 |
分類: 未分類 |
今日7點半先起身-,-
但係都冇遲到`
點解我咁神既v_v;?
點解今日個頭咁重既-____-`
今日又系校服檢查-__-`
mis fung問我有冇剪指甲...
我又系話剪左7隻-___-`
佢都奈我吾何v3v`
但係吾知點解呢`
佢今日搞乜鬼`
行路似哥斯拉` {砰砰砰!
講野似噴火龍` {識噴火架v3v`
跟住頭兩堂數學0v0` 又系做數既時候v3v`
我拎轉去後面` 係咁抄澤澤d答案xd {噓! 吾准講出去下xdd
{其實呢-___-` 我都識做架.... 費事諗咁解姐嘛-_-`
跟住小息同陣同鴨鴨落去食野v3v`
又系食到遲哂到先返返上去xd (笑`
好彩冇俾人鬧0v0`
跟住上堂幾刺激xd 我地超衰衰v3v` {吾講咩事-v-
跟住兩堂i.h... 悶`
不過我統測竟然攞74分 超超超hapi >3" (明顯冇溫書先會咁hapi-____-`
跟住另一份小測都23.5/30 吾錯丫*0*`
不過有一份就差一分先合格xdd 吾緊要`! {吾系主科嘛-____-
跟住對對下卷我又訓著左=P`
訓到lunch`-V-
又吾記得食野`
吾記得溫默書-____-` shit!
人地練緊歌 我都仲訓緊xd
不過佢地唱得好嘈~.~ 個陣又凍喎
之後mis chanchan叫醒左我tvt` 衰人呀....
lunch都吾俾人訓教~"~ 點得架
練完歌之後就上中文堂lu!
好彩Meiling姐俾左15分鐘我地溫-___-`
如果吾系就-___-`
始終都係中文堂最正...tvt`
之後今日正常時間放學 好yeah!
同左鴨鴨,嘉茵去食野` 之後行街xdd
嘉茵早左喇v3v` 真係錯過
我同左鴨鴨去聰嫂食糖水0v0`
我請v3v` 食到我冇錢xd`
之後食完又兜左個圈就返歸訓教嚕`
|
| 發表時間:2009-12-03 12:37 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 144 | »
|