|
|
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
| 2010-01-09 |
分類: 未分類 |
哇 今日頹到你都吾信-_-
尋晚等駿電話 等到1點半我訓著左-_-
點知佢2點半先打泥-_-
我就一直訓到12點幾先起身-v-
同呀霆傾左陣電話同sms ..
我1點幾又訓著左-_- 訓到6點幾....
成日都系咁訓-___________- 唉
你話頹吾頹喇xp;?
呀哥生日快樂呀-V-`
|
| 發表時間:2010-01-09 08:49 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 144 | »
|