|
|
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
| 2010-01-16 |
分類: 未分類 |
青蛙仔 馬騮仔 吾見左啊=(
我1定要搵返佢地... 點都要!
唉.. ` 好掛住你啊...
但系你又吾理我...
sms你,打俾你,見到你... 都吾再理我喇..t^t
點算好啊....`
我又吾開心喇=[
啊傅生日快樂..!!
留CM啊;<
|
| 發表時間:2010-01-16 09:12 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 144 | »
|