|
|
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
| 2010-01-31 |
分類: 未分類 |
經過尋晚1場大戰之後-_-
我到1點幾起身
都吾覺得肚餓囉-________-
今日呢;D;D 我好乖無出到去啊.
不過留系屋企無野做囉-_-
唉`鴨仔佢好吾開心啊-3-
我又吾知點氹佢`點算好啊/_\;
希望鴨仔快d開心返喇>3
*我沒法 在你家 仍然艷妝裝高雅
胡亂讚你 奇醜的花
我認了 是我差 沒有將你當殿下
難道你就此挑選了她
誰若離開 都不損我自愛
這是遊戲 規則不因我改
未曾自卑 不開心不如不愛
-誰其實要個美女要個婢女討好他的膚淺需要 找下個
純粹為快感親吻我 不羞愧麼
誰期望我會愛到放棄對錯啞忍悲傷犧牲本性 看清楚
純粹像抱公仔抱我 無法容納我是我 請不必愛我-
我自信 用我手 拿回甚麼都足夠
難為愛你 而扮小丑
我受夠 任你走 但我保證你事後
仍後悔罵我不懂喝酒
殘酷兒嬉 分手總有道理
這是遊戲 規則一早記起
做回自己 尋回另一種福氣*
*祝珊珊,,,彥婷
生日大大大快樂;D
♥comment plz`;!
|
| 發表時間:2010-01-31 01:56 PM [ 訪客留言(34) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 144 | »
|