|
|
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
| -v-嘻嘻` |
分類: 未分類 |
今日本身系幾開心.
音樂堂仲玩到傻愣愣.
但系lunch收到戈sms.
我就1直5開心`
系甘喊`喊左2次`
數學堂喊左1次`
英文堂喊左1次`
放學戈陣同y0姐去o咀`
見到佢... 我即走之後又喊-_-`
你系甘來回.
我見你一次喊一次-_-`
後尾你請我食波板糖戈陣真系笑左出泥-3-`
但系之後你走左`我又系甘亂諗野`
之後攬住y0姐喊左出泥-_-` 跟住又系到傻笑.
d人系甘望住我`我無理到. 但其實好尷尬
跟住學琦姐系到咆哮-_-`
唉` 我5系話過5准喊咖咩;?
我做咩喊啊-v- tpy真系5聽話.
某某話5會5要我`
你講得出要做得到咖;!
鴨鴨要開心d咖;!
我都5想見到你5開心;>
各位comment plz`:)
|
| 發表時間:2010-02-08 07:18 PM [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 144 | »
|