多謝你去小妹既日記ar.....
坐下 食個餅 飲吓野.. 祝你有個開心既情人節la.. 咁有...祝你有個關心你既男朋友.. 你係男仔既話 就祝你有個細心既女朋友la.. 就打電話俾我la.. 你一定要留cm俾我...唔留唔理你....~_~
難道雨水可以沖淡愛情嗎?? 如果可以請你沖淡我的愛情.... 沖淡我的記憶.... 我只想像一個木頭人一樣.... 沒有愛情...沒有記憶... 可能有一個人.....令我有生命.... 但是這個人可能在遠處的地方....