| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 11 月 2 日 星期日 暴雨
|
朋友  |
分類: 未分類 |
家人,,,,
唉~~親情???
我到低有幾多LA,,,,
可以講 有=無
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
有唔開心就會令我想起你們,,,
[ My BesT FrieNd ]
1st
my honey 小麗子
同佢好好傾,,,好岩key
有時甚至有同一睇法,,,
大方,,,
細心,,,
係最了解我的朋友,,,
同佢一起好開心,,,
仲有,,,
同佢講秘密佢唔會同人地講,,,good girl
2nd
***ka yan***
第1個感覺比我好似係好讀書的人,,,
就得人,,,
又細心,,,
唔易嬲,,,
一個宇,,,正
3rd
婷
第1個感覺好似好玩得,,,
不過,,,其實佢好怕羞,,,
但講野有時直咗小小,,,
不過我鍾意,,,
有時都好岩傾嫁,,,
>0<
4th
呀倩
感覺好靜,,,
唔多講野,,,
但熟識咗佢就唔係咁,,,
有我唔開心時,,,
佢可以話係的鈴聽者,,,(唔會比意見)
但對我黎講已經足夠了,,,
0.0
5th
卓
好玩得,,,
有義氣,,,
好緊張朋友,,,
比較主動,,,
不過成日都掛住玩,,,
不正經,,,
叫佢幫忙,,,好小會佢絕,,,
但有時都幾惡,,, ~~~怕怕~~~
要俾D心機讀書喇,,,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
你地5個,,,任何時候見到你地我都好開心,,,
唔開心時,,,又會聽我講野,,,
happy @0@
希望你們的電話大們永遠因我而打開la,,,
AND
在我的BesT FrieNd 名單褢永永遠遠都有你地的名字存在LA,,,
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
|
| 發表時間:2008-11-02 06:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MAY15 於 2008-11-29 10:45 PM 發表:
|
網主回覆
你仲有大把愛情補上!!
re: may be la,,,
但我是專一的,,,
請不要用""大把""來容易
Posted at 2008-11-30 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小龍 於 2008-11-06 06:40 PM 發表:
|
網主回覆
你敢~~~
Posted at 2008-11-30 12:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
FIRE 於 2008-11-02 11:19 PM 發表:
失望 我個名竟然無 唉!!!! 失望 唔通??? 我真係你心中真係咁唔重要
|
網主回覆
你係男他黎嫁,,,
咁容易哭的,,,
~~~
唔好咁失望la,,,
我真係你心中真係咁唔重要
re:其實.....................  Posted at 2008-11-30 12:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JOEE 於 2008-11-02 07:14 PM 發表:
oh ya baby0.0 我黎啦AQA 樓下果位老shanA_A 算啦0.0鬼叫你睇完唔搶1咩0.0 Yo!!!!!!雖然排第5-.-算啦AQA我大方 啊哈哈哈哈哈哈哈0.0
|
網主回覆
你大方,,,
re:我不知呀,,,
thx,,,
Posted at 2008-11-30 12:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘿嘿 好開針. 我第一個see的!! 比人搶先..~ 氣死!! 唉!! 都怪我~ 原來我咁重要 嘻嘻~ 你是我的!! 你對於我. 很重要!! 害羞~ 肉嘛話在不言中~
|
網主回覆
唔好咁la,,,,
我最愛的是你,,,
我也害羞喔~~~ 
Posted at 2008-11-30 12:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
AGR 於 2008-11-02 06:47 PM 發表:
|
網主回覆
THX,,,, Posted at 2008-11-30 11:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|