Welcome to my qooza
心太軟!!!
不想再聽偽造的情話~
不想擁有不專一的你~
不想再看見你的蹤影~
再見.....
puiyee603
暱稱: [].......LonelY......[]
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
My Life
2009-01-24
??????????????
朋友
好掛住你地呀~~~~~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 313
今日人氣: 8
累積人氣: 2983
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 11 月 2 日  星期日   暴雨

朋友 傷心

分類: 未分類

家人,,,,

唉~~親情???

我到低有幾多LA,,,,

可以講   有=無

唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

有唔開心就會令我想起你們,,,

      [ My BesT FrieNd ]

 

1st

my honey  小麗子

同佢好好傾,,,好岩key

有時甚至有同一睇法,,,

大方,,,

細心,,,

係最了解我的朋友,,,

同佢一起好開心,,,

仲有,,,

同佢講秘密佢唔會同人地講,,,good girl

2nd

***ka yan***

第1個感覺比我好似係好讀書的人,,,

就得人,,,

又細心,,,

唔易嬲,,,

一個宇,,,正

3rd

第1個感覺好似好玩得,,,

不過,,,其實佢好怕羞,,,

但講野有時直咗小小,,,

不過我鍾意,,,

有時都好岩傾嫁,,,

>0<

4th

呀倩

感覺好靜,,,

唔多講野,,,

但熟識咗佢就唔係咁,,,

有我唔開心時,,,

佢可以話係的鈴聽者,,,(唔會比意見)

但對我黎講已經足夠了,,,

0.0

5th

好玩得,,,

有義氣,,,

好緊張朋友,,,

比較主動,,,

不過成日都掛住玩,,,

不正經,,,

叫佢幫忙,,,好小會佢絕,,,

但有時都幾惡,,,     ~~~怕怕~~~

要俾D心機讀書喇,,,

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

你地5個,,,任何時候見到你地我都好開心,,,

唔開心時,,,又會聽我講野,,,

happy @0@

希望你們的電話大們永遠因我而打開la,,,

AND

在我的BesT FrieNd 名單褢永永遠遠都有你地的名字存在LA,,,

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

發表時間:2008-11-02 06:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 puiyee603 的日誌)


MAY15 於 2008-11-29 10:45 PM 發表:
你冇親情?!
你仲有大把愛情補上!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
你仲有大把愛情補上!!
re: may be la,,,
但我是專一的,,,
請不要用""大把""來容易
Posted at 2008-11-30 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小龍 於 2008-11-06 06:40 PM 發表:
 我要做你的第一位
呀~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你敢~~~
Posted at 2008-11-30 12:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FIRE 於 2008-11-02 11:19 PM 發表:
 失望
我個名竟然無
唉!!!!
失望
唔通???
我真係你心中真係咁唔重要
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係男他黎嫁,,,
咁容易哭的,,,
~~~
唔好咁失望la,,,
我真係你心中真係咁唔重要
re:其實.....................
Posted at 2008-11-30 12:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JOEE 於 2008-11-02 07:14 PM 發表:
oh ya baby0.0
我黎啦AQA
樓下果位老shanA_A   
算啦0.0鬼叫你睇完唔搶1咩0.0
Yo!!!!!!雖然排第5-.-算啦AQA我大方
啊哈哈哈哈哈哈哈0.0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你大方,,,
re:我不知呀,,,
thx,,,
Posted at 2008-11-30 12:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poyiorlishan 於 2008-11-02 06:54 PM 發表:
嘿嘿
好開針.
我第一個see的!!
比人搶先..~
氣死!!
唉!!
都怪我~
原來我咁重要
嘻嘻~
你是我的!!
你對於我.
很重要!!
害羞~
肉嘛話在不言中~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好咁la,,,,
我最愛的是你,,,
我也害羞喔~~~
肉嘛的話????
Posted at 2008-11-30 12:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



AGR 於 2008-11-02 06:47 PM 發表:
先搶st~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THX,,,,
Posted at 2008-11-30 11:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]