Welcome to my qooza
心太軟!!!
不想再聽偽造的情話~
不想擁有不專一的你~
不想再看見你的蹤影~
再見.....
puiyee603
暱稱: [].......LonelY......[]
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
My Life
2009-01-24
??????????????
朋友
好掛住你地呀~~~~~
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 313
今日人氣: 3
累積人氣: 2978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天

哈哈~~測完la----happy~~~

分類: 未分類

 回來~~~喇~~~

打blog喇,,,

今天測完驗la,,,

happy~~

happy~~~

happy~~~~

測驗後,,我們六個去唱kk,,,

看到:肥雞,,肥露,,肥珊&xx等~~

不過,,,

趙趙途中走了,,,

而ka yan@呀倩唱得太少la,,,

但我也覺得時間太短la,,,

唱完後,,,

她們也各自回家,,,

而我就,,,當然去找我的fd la,,,

一起玩,,,一起吃飯,,,一起(講心事),,,

開心的時間過得特別快的,,,

和你&妳們一起真的很開心呀,,,

你給我一點點時間,,我給你一世的回憶,,,

^_^   the end   ^_^

發表時間:2008-04-16 09:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 puiyee603 的日誌)


wl01628396 於 2008-04-20 11:35 AM 發表:
留個CM俾你~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx,,,^_^
Posted at 2008-04-20 03:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-04-20 02:23 AM 發表:
要的要的.應該要謝謝你的.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咁客氣呀,,,
Posted at 2008-04-20 03:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MASTER 於 2008-04-19 09:55 PM 發表:
 你給我一點點時間,,我給你一世的回憶
嘩~~嘩~~嘩~~
你~~
真係無野講ar____
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -.-
Posted at 2008-04-20 03:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aamandy 於 2008-04-19 02:10 PM 發表:
 我咁算唱得少呀?
咁我下次成日霸住個咪囉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
咁我下次成日霸住個咪囉!
re:唔好,,唔好,,
Posted at 2008-04-19 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aI_mInG 於 2008-04-18 11:35 PM 發表:
係人都知噶啦..
xx..
haha..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈,,
Posted at 2008-04-19 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MAY15 於 2008-04-18 08:38 PM 發表:
XX?
多謝你甘俾面我..=...................="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
多謝你甘俾面我..=...................="
re:唔使,,,唔使,,,
Posted at 2008-04-19 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



toby2006 於 2008-04-17 11:38 PM 發表:
 甘都比你地撞到...
哼哼 跟踪我尼!!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 甘都比你地撞到...
RE:哈哈,,,我地好彩姐,,,
跟踪我尼!!!
re:我無呀,,
 
Posted at 2008-04-19 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Man Ting 於 2008-04-17 10:37 PM 發表:
 文彩好咗WO
哈哈
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 文彩好咗WO
re:我不嬲都咁好嫁la,,
Posted at 2008-04-19 05:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aI_mInG 於 2008-04-17 06:42 PM 發表:
考完試..
happy!!!
甘多節目...
考完試翻屋企咋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 甘多節目...
re:唔多節目la,,
Posted at 2008-04-19 05:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pigpigjudy 於 2008-04-17 06:33 PM 發表:
 你d日誌都夠曬簡短啊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ,,,,,,
Posted at 2008-04-19 05:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »