| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 回憶~ |
分類: 未分類 |
星期一比人問返初一GE野~
你一直想知道+???點解E+先問~
因為要等時間過~~??
四年LA~~係化記四年LA~~
我對E間學校有咩感覺呢?
讀咁耐書~初一係我讀得最唔開心GE一年~
發左一埸夢~一個惡夢~
雖然過左~但一年GE內容~全都記得~
可以忘記MA???我有E個能力吧~!!
冇諗過會有人問我~E+問題~
[ 僧 ] 好難AR~好痛苦AR~
一個個畫面~出曬黎LA~
如果有時光倒流啲話~
我會再一次選擇E間學校MA??
一條條唔會消失GE痕~代表D咩~~
|
|
|
回憶過去, 痛苦的相思忘不了~ xD b-hapi=]
|
網主回覆
相思???仲要痛苦tim?? Posted at 2010-04-09 02:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
就算呢段係痛苦GE回憶... 都已成過去LA 太着重現在,咪即係放棄將來同現在LO?係咪?
|
|