聽日係最後一日上堂LA~~~
最後一日係F4 SCIENCE GE 課室上堂~~
要結束了~~高一~~
E一年有好多好多GE回憶~~~
係E一班生活得好開心~~~
我先多謝MANDY&TRACY&大大&ZOE 係E班好好好熟GE~~係你地~~
我地一齊挽~~一齊癲~~~好快樂AR~~
去睇煙花~~去做義工~~去挽~~去大陸~~
我地F4 SCIENCE成班一齊~~去秋季旅行~~參加歌唱比賽~~參加朗誦比賽~~
我地~~成班一步步融合&團結
要多謝你~~做左我地GE班主任~~好開心~~
多謝你~~咁錫我地~~教我地~~
你話過~~我地係~~高中生~
唔可以好似初中GE溫習方式~~去溫習
但要有初中所學GE知識~要有新GE方法去學習~~
係你教我地~~"有夢最美 築夢踏實"
係你教我地~~係微小GE地方~~
都要學識尊重~~ 做人要有責任感......
令我地~~一點一滴地成長~~
令我地更像一個高中生~~~
今日好開心AR~~成班做話劇~~
全班都挽到好癲~~連MISS JACKIE 都挽到好癲
我係到多謝~~43位GE同學~~同我地GE班主任~
|