[.↙。☆Best wishes to you ﹎*
pul
暱稱: pui
性別: 女
國家: 澳門
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
呆~~
生物科技
感謝~~
2010-05-24
對唔住...
文章分類
全部 (63)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 63
留言總數: 443
今日人氣: 5
累積人氣: 4724
站內搜尋
2010 年 6 月 4 日  星期五   晴天


感謝~~ 分類: 未分類

        聽日係最後一日上堂LA~~~

        最後一日係F4 SCIENCE GE 課室上堂~~

        要結束了~~高一~~

        E一年有好多好多GE回憶~~~

        係E一班生活得好開心~~~

        我先多謝MANDY&TRACY&大大&ZOE 係E班好好好熟GE~~係你地~~

        我地一齊挽~~一齊癲~~~好快樂AR~~

        去睇煙花~~去做義工~~去挽~~去大陸~~

        我地F4 SCIENCE成班一齊~~去秋季旅行~~參加歌唱比賽~~參加朗誦比賽~~

        我地~~成班一步步融合&團結

       

        要多謝你~~做左我地GE班主任~~好開心~~

        多謝你~~咁錫我地~~教我地~~

        你話過~~我地係~~高中生~

        唔可以好似初中GE溫習方式~~去溫習

        但要有初中所學GE知識~要有新GE方法去學習~~

        係你教我地~~"有夢最美 築夢踏實"

        係你教我地~~係微小GE地方~~

        都要學識尊重~~  做人要有責任感......  

        令我地~~一點一滴地成長~~

        令我地更像一個高中生~~~

       

        今日好開心AR~~成班做話劇~~

        全班都挽到好癲~~連MISS JACKIE 都挽到好癲

        我係到多謝~~43位GE同學~~同我地GE班主任~




訪客留言 (返回 pul 的日誌)


mary_love 於 2010-07-01 01:40 PM 發表:
幾時舍得打下bg啊 xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary_love 於 2010-06-13 07:13 PM 發表:
多謝我tim啊
感動的說...哈;
希望我地出年仲可以繼續系高二理
見反黎43個同學同黎位令令45號班主任啦 =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y1314c 於 2010-06-09 12:43 PM 發表:
你要繼續加油呀.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fooLisfH 於 2010-06-06 10:45 PM 發表:
好正wo~ 你地班xd.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sio_tong 於 2010-06-05 04:31 PM 發表:
好唔捨得你喔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



brian1 於 2010-06-05 06:05 AM 發表:
CMCM
打D癈話
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hannah09 於 2010-06-04 10:39 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EVAFUN 於 2010-06-04 09:16 PM 發表:
haha..great^^
exam努力A^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terencevu 於 2010-06-04 07:21 PM 發表:
43人咁多架?
我都好5捨得我地班...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2010-06-04 07:14 PM 發表:
cm..嗯..要感謝你們43位同學和班主任.,
她教了我太多道理了,,永記在心上..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]