好凍..好眼訓-0-朝早真係唔想起身--好想可以長眠..
今日唔駛早會..very lucky=]..
呢幾日上堂都好專心...不過今日真係十分眼訓..
所以都係忍唔住訓著左...
波仔同志..我訓著左你要叫醒我喔..
pa轉左波波sir..真係好佩服佢..
用一[大]枝粉筆寫字..真係俾你吹到啤一聲..
放左學去練左陣田徑..
望到班女仔著哂短褲..突然有種覺得自己好虧既感覺-v-