-0-..琴日好SORRY呀!!冇打日記!!勁搞笑喎琴日!!*放左學全班留晒系1C..
上由同學教既堂!!`汗"考全班第2呀!!卡卡`HAPI今日清明呀!!好早就同屋企人去左拜山!!
-0-.. 比D煙攻到流眼淚!!明天去DAY CAMP`PLUS我既B-DAY!!
好開心呀!!-0-..不過一定冇乜禮物!!勁好笑!!
今日起身既時候!!諗返起琴晚發既夢!!個夢幾得意嫁!!-V-
i. 傑傑玩到電腦喇!!
ii. 蘇煒同我講SORRY[唔知點解]仲有講`xxxxx!
iii.紫紫同APPLE送左份生日大禮比我!!
好搞笑囉!!蘇煒的一定冇可能!!因為我同佢完左好耐!!-0-
頭先傑傑打黎話叫我幫佢..sd份野比劉sir..-0-..即系佢部電腦未用得!!
-0-.. 我生日未到!!所以唔知有冇大禮收!!今日本來話去唱K既!!不過唔系好舒服!!
拜完山;飲完茶之後都冇出過街!!-V-好想快D到聽日!!OH NO!個頭好wing呀!!
|