今日去奸田呀!!!** 有D唔HAPI囉!!!*
BC我整喊左佐佐呀!!!!!-V-
某人扮好心`[你咪扮囉!!!!!]
之後佐佐冇事`無嬲我!!HAHA
走果陣`同APPLE坐!!!!!*
FEEL到佢i左落我肩頭到`.....
訓左***之後我都訓左!!HAHA
好`支力!!!!!
後感!!!` 好HATE D人扮好心囉!!!!
我要人原諒我既!!我識講SORRY`
唔駛D人煽風點火`唔該下次要講`
我壞話就唔好碌大隻狗眼望住我個樣黎講!!!
我唔嚇親`都驚人地隻狗眼`眼疾啦!!!!
給水平線之下既朋友!!!!
THEN同紫紫*毛毛去左APM行陣`回家
|