好耐冇打日記!!*【傑話】-0-今日9點就番左學校練歌!!!!*
依加冇之前覺得咁樣衰!!!!!*今日阿寶送左粒朱古力比我呀!!!*
哈哈!!!呢個情人節既第1粒!!!!*冇記錯,,,上年多D-V-v,,XDD***
突然覺得自己好早熟!!!!!*成日[愛]黎[愛]去!!!*都系講下*******
____________________________________
!!!我才害怕`T^T'`怕你快被她的過去*!!搶走了!!!***
`如果你真的遇到別人"`想跟他們交往的話*=)
*就讓我單戀你一輩子也無所謂!!*#
[=因為我有預感!!*我會一輩子'`只喜歡你!!!*
因為你!!!*惡魔第一次覺得!!*他喜歡上這個冬季=)`
|