HAHA!!*琴日返左香港喇**呢幾日玩得好HAPPY呀*!!
玩到唔想返香港*!!
24日*
去到大約4點*!!大表姐&大表姐夫黎接我地**!
之後去左勤表姨屋企!!*
佢屋企好靚*有相睇>>
之後過左1陣*!! 放落行李去2表姐屋企就去左酒樓食飯!!*
晚上!!*
去表姐夫屋企訓!!*我張床-v-V
其實都唔系訓左好耐**!!打機打到4點幾先訓!!*
25日*
訓都唔夠6個鐘*醒左!!*去表姨屋企食早餐**!
之後同大表姐去SHOPPING*!!買左好多野*
1對鞋*1個袋*1件衫* 之後仲駁左髮*!!有相睇*-0-
其實都冇乜點長到*因為我自己都覺得太長*!!
剪左DD*!! 之後夜晚去左食紫沙鍋同
食燒烤**!有人燒埋比我食*正!!HAHA`
[不過好熱氣]之後又系打機打好夜*
打到4點幾到!!*
之後26日*!! 去左同好多高層食飯**!!
有佛山市市長*教育署署長*
洗車廠廠長*仲有幾個唔記得**
一齊食午飯*食蛇*!!好難食-0-
大陸D人好鍾意飲**[天地酷]有D似益力多味**!!HAHA
**食完之後!!去左睇學校!!
之後夜晚我唔記得左去食咩野!!*
不過有唔同既系呢日去住酒店!!*
呢日我都唔知做過乜野!!*
因為唔記得影相相**!!
不過有1張好懷念!!*有個靚仔拖我!!*
之後訓教掛!!*
呢日系27號..要走喇..4點鐘上船..
所以都有地方去!!* 首先去左中學*
HAHA!!*果道D校長好鍾意同我玩!!*
同佢地影左好多相!!
黃校長!!
李校長!!
 合影呀!!
仲有*食D得人驚既野!!*
食完飯就去左另1小學!!*
]左[校長]..右[教署財務長]
當地小學生書法!!勁!!
之後睇完就走喇!!*好唔想走..
仲有D私人相*HAHA
紫蛙掛住打機-0-嘿嘿
佢部PSP-0-.超3D
我同我老姐系船上影-v-
我隻腳-v-..
我表姐夫..似唔似池珍羲?
我阿婆-v-VV
大家也在等待上菜中....
-0-..又系打緊機...
=0=..化妝化到個樣好柒..喵~~ 駁左髮!!*
完-0-..
___________________
今日同左紫紫去睇[哈利]*
之後食野..番屋企-0-
|