|
今日唔開心囉!!!中史肥左-0-!!!"
不過我覺得其實我好叻女!!!XD
冇睇過本書!!*冇溫過都識少許!!*
哈哈!!!!*之後英文就98分!!!叻女!!!
-0-..今日英文都有個test呀!!!*難!!
頭兩部份都唔識!!!T^T`唉唉!!!!"
咁放學放就留系學校溫中史!!!
我同紫系最早溫完的!!XDDDDD
之後紫就陪我去考EU喇!!!!*
THEN 就去左觀塘買朱古力!!!*
-0-..琴日唔記得左去買!!!!!*汗
買完就回家了!!!XDDDDDDD
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|