write member forum login logout

 

""好 想 死 呀!!﹏

2006 年 10 月 2 日  星期一 晴天

今日12點幾起身,,

溫生就打黎啦,,

叫我出去,,去黃金等佢,,

佢黎到,,我地先去機鋪,,

睇佢打鼓,,我地再去西九龍,,

我系到學打鼓,,都ok得既,,

打打下見到F.1 d仔,,

仆街啦,,見到佢地,,

牙坤哥系到嘈,,凸/.\凸

打比heidi,,佢又吾知幾時先黎,,

跟住再打比細BE,,佢又吾黎,,>^<

到左5點幾走人!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 311 | »