|
""好 想 死 呀!!﹏ |
| 2006 年 10 月 2 日 星期一 | ![]() |
今日12點幾起身,, 溫生就打黎啦,, 叫我出去,,去黃金等佢,, 佢黎到,,我地先去機鋪,, 睇佢打鼓,,我地再去西九龍,, 我系到學打鼓,,都ok得既,, 打打下見到F.1 d仔,, 仆街啦,,見到佢地,, 牙坤哥系到嘈,,凸/.\凸 打比heidi,,佢又吾知幾時先黎,, 跟住再打比細BE,,佢又吾黎,,>^< 到左5點幾走人!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 311 | » |