|
""好開心呀﹏!! |
| 2006 年 9 月 30 日 星期六 | ![]() |
今日10:00出去長沙灣!! 去搵棉花糖同君,, THEN去大圍搭單車,, 吾識,,學吾識,,冇用,, 到左3點幾返去深水埗搵我個BEBE,,XD 整返好個傷口,,WIF BE一齊去西九龍,, 去到,,見到BE個FD,, THEN小靈就打黎啦,,佢同牙玲一齊黎搵我同BE,, WE一齊上左九樓打機,,好多人系到!! 冇左部機..>^< 呢住玩太打鼓,,又要等,,唉!! 等等下,,牙玲同牙輝打架,, 我WIF BE AND LING一齊分開佢地,, 比輝搭左下隻腳,,牙玲好嬲,,一齊去食左飛煙,, 跟住落去惠康,,XD做曳曳的事,, THEN我WIF BE去3樓,, 買嬲,,幫佢著衫,,系咁比佢笑,, THEN我地去KFC買野飲,, 6:00左右我返屋企啦,, 今天真快樂,, 同好多個FD玩,, I LOVE ALL MY FRIEND!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 311 | » |