write member forum login logout

 

""好開心呀﹏!!

2006 年 9 月 30 日  星期六 晴天

今日10:00出去長沙灣!!

去搵棉花糖同君,,

THEN去大圍搭單車,,

吾識,,學吾識,,冇用,,

到左3點幾返去深水埗搵我個BEBE,,XD

整返好個傷口,,WIF BE一齊去西九龍,,

去到,,見到BE個FD,,

THEN小靈就打黎啦,,佢同牙玲一齊黎搵我同BE,,

WE一齊上左九樓打機,,好多人系到!!

冇左部機..>^<

呢住玩太打鼓,,又要等,,唉!!

等等下,,牙玲同牙輝打架,,

我WIF BE AND LING一齊分開佢地,,

比輝搭左下隻腳,,牙玲好嬲,,一齊去食左飛煙,,

跟住落去惠康,,XD做曳曳的事,,

THEN我WIF BE去3樓,,

買嬲,,幫佢著衫,,系咁比佢笑,,

THEN我地去KFC買野飲,,

6:00左右我返屋企啦,,

今天真快樂,,

同好多個FD玩,,

I LOVE ALL MY FRIEND!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 311 | »