write member forum login logout

 

﹏開學lu,,"

2006 年 9 月 1 日  星期五 晴天

今日9月1號,,

開學lu,,吾想醒呀!!

跟住系MTR到等牙珊,,

好慢唷,,

之後返到要同牙珊,,LILY分開,,>^<

跟住一齊返學,,系到傾計,,

去左2E班,,黎勁文同肥波做班長,,

呵呵,,跟住去左禮堂做開學禮,,

比蚊釘,,>,<

放學見到吾應該見既人,,

唉,,跟住去左西9食PIZZA,好好味,,

同牙珊去左太子買錢包,,$690,,

我地2個都冇哂錢,,要去買返對鞋呀,,

同DC,,跟住就返屋企啦,,

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 311 | »