write member forum login logout

 

多啦A夢﹏""

2006 年 8 月 8 日  星期二 晴天

琴日東哥生日,,

今日就同佢一齊去睇戲,,

睇多啦A夢,,-[]-"

抵B..但系好好睇,,

好感人唷..

跟住就返屋企,,

悶悶悶悶..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 311 | »