write member forum login logout

 

....悶

2006 年 8 月 11 日  星期五 晴天

今日同左2個家姐返學校,,

返到去見到肥堅,,,

冇同佢講野,,

之後去左長中,,,

見到蘇健峰,,

好似見鬼咁,,

跟住去左西九龍打機,,

今日東哥佢地返大陸,,

我就去染髮,,

4點幾染到6點幾

不過吾顯>^<

下次再染過,,

跟住7點去買野食返屋企,,

食麵,,>^<

食完出街,,

8點30返屋企,,

美好的一天。

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 311 | »