....悶
今日同左2個家姐返學校,,
返到去見到肥堅,,,
冇同佢講野,,
之後去左長中,,,
見到蘇健峰,,
跟住去左西九龍打機,,
今日東哥佢地返大陸,,
我就去染髮,,
4點幾染到6點幾
不過吾顯>^<
下次再染過,,
跟住7點去買野食返屋企,,
食麵,,>^<
食完出街,,
8點30返屋企,,
美好的一天。
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 311 | »