今日系我系CAMP既最後一日,,
8點冇左個冷氣,,但系我地成班都訓哂教,,,
到左8點30,,系時候食早餐,,
牙SIR開門叫我地起身,,,
最遲系我地,,,訓得好舒服,,
去左活動室睇琴日拍既野,,,
悶屎了,,,吾知做乜好,,
又要拍片,,我冇去,,,
同牙SIR傾計,,,
佢地又入黎,,
班男仔又入黎陪我,,好開心牙,,
多謝你地呀!!
之後食飯,,,又去同班男仔一齊食,,
唉,,,
之後汁野,,食LU,,
我拎陪手提電腦,,,好重,,,
就叫人幫我拎,,,個男仔真系好人,,
之後上船,,開電腦玩,,HEHE,,
一齊玩,,牙珊訓左教,,
本身唸住系個廣場到行,,
但系冇野行,,就走啦,,
點知又見到牙SIR佢地,,
就一齊搭MTR走,,,
佢地系南昌到走,,THE BOY SAID:「9月1見。」
佢真系好好人,,之後就返屋企,,
訓教,,
|