write member forum login logout

 

"﹏散學禮**

2006 年 7 月 10 日  星期一 晴天

今日系學校散學禮,,
7點9返到學校,,之後上左家政室*
整野食,,,好失敗>.<
整左成個散學禮,,
不過好好玩,,,整啫喱,,
蛋糕,,果他,,
比吳坤銳嚇,,
之後返課室拎成績表,,ha*
升中二,,好ya﹏
之後MISS WONG 叫我同牙珊上1C,,
食野,,哈哈,,,好好味,,
拎左MISS佢地個份落去,,he"
放學上左電腦室,,
講聽日去camp d野,,
跟住去mk,,買野,,
之後返屋企啦,,

聽日去camp,,exciting

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 311 | »