write member forum login logout

 

◆°入camp第二日o○

2006 年 7 月 12 日  星期三 晴天

今日入camp第二日,,
7點幾起身,,食早餐,,
跟住再落去拍野,,
熱到死死下,,
又上山,,之後落山,,跟住又上返山,,
好熱呀,,>.<
曬到背脊紅哂,,
好痛,,
我地個組最遲返到黎,,,
成班等我地返黎先食,,
同班男仔一齊食,,
肥波話我同牙珊趙完鬆,,
hehe*
跟住就一直系活動室到整野,,
訓左陣,,個男仔系咪問我訓左教,,
跟住系活動室,,系到玩牌,,
彭sir超好笑,,冇牌出個陣又系到講,,
有牌出就變哂聲講野,,好抵死

到左6點,,我地BBQ,,
比蚊針,,牙珊起雞皮,,XD
好好笑,,BBQ左一陣,,
我同牙珊就去沖涼,,
再返黎都冇乜人,,
叫F.3同F.5個2個男仔幫我地燒野食,,
HAHA,,佢地又行,,
真系好人,,
THEN我地4個一齊系到玩,,
牙珊同F.5果個男仔好好笑,,
笑死我地2個,,之後系到淋D火,,
臭到死,,我地就返去男仔房到玩,,
玩電腦,,睇肥波佢地打架,,
打謝小東,,話佢冇沖涼,,
捉住佢系咁打,,
再睇比卡超,,-.-
到左1點幾牙珊話返去訓,,
我就同佢一齊返去,,
F.4個d重有3個未訓,,
我地就訓先啦,,

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 311 | »