write member forum login logout

 

行街﹏

2006 年 6 月 26 日  星期一 晴天

未訓醒,,,牙珊電話就黎左,,
嘈醒左,,>^<
去左咩咩中心...
睇人煮野食,,,
可以試食,,好好味,,,
跟住就周圍行,,
去左銅鑼灣廣場,,,皇室堡,,
好多地方,,,
到左2-3點左右就返屋企啦,,

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 311 | »