write member forum login logout

 

"◆,,,,,好大雨﹏""

2006 年 6 月 9 日  星期五 雨天

今日搭地鐵返學,,,之後見到MISS KO
上堂個陣落好大雨,,,又打雷,,,><
放學落好雨,,,濕哂,,,
我家姐又系到玩水,,,
唉,,,食冷麵,,,
大家姐病到傻傻地,,,
冇帶KEY...-[]-"
系到等我地,,,我地買完野食就返去啦,,,

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 311 | »