1/6/2006 THURS
今日只系上6堂,,,,12點20放學,,,
好肚餓,,同珊去左大快活食飯,,,
好好味,,,跟住行去地鐵個陣見到李詩明佢地,,,
之後去西九,,一出地鐵就落雨,,,haha,,
好想落雨好耐,,,
上左2樓,,5樓,,7樓同9樓,,,
冇野行,,,
去左桂林街睇MP3同手機,,,
跟住有人系到話讀南華有優惠,,
之後有條仔系到話佢都系讀南華,,,師兄呀,,
我地系到睇手機,,,
跟住周去第2到睇,,,間間都入去睇,,,
見到MISS KO個部,,,
吾知叫咩名,,
又經過師兄做個間到,,
佢又系到話南華妹,,,-[]-
我地再行前D,,,有個人系到拎住枝咪推銷手機,,,
見到我地,,,
跟住個人話學生有優惠,,,
又話女學生有優惠,,,著住條裙有優惠,,,
好無奈LOR,,,唉,,,
跟住就返屋企啦!!
|